فراموش شدن

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد


هروقت تونستی برف رو سیاه کنی
کلاغ را سفید کنی
هروقت تونستی آتش را ببوسی
تو آب نفس عمیق بکشی
هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی
شادیه غم را ببینی
اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد
.
.
.
.
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !!!
.
.
.
.
معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی
.



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت1:03---30 بهمن 1389
سلام
خاصیت انسان فراموشی است....اره هر کسی در هر مرحله ای از زندگیش یه چیزایی رو فراموش میکنه ولی باید همیشه یادمون باشه که فراموش کردن دوستان خوب جزو خطوطه ممنوعه است!!!1فراموش کردن هر چیزی شاید راحت باشه ولی فراموش کردن خاطرات یک دوست خوب هرگز امکان پذیر نیست.تمام لحظات و سا عاتی رو که ادم با یک دوست خوب میگذرونه برای انسان بهترین یادگاریه.یادگارهاتو نگه دار دوست من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,ساعت1:18توسط عاشق | |